Nu så!

Hej!!
Så, nu har jag varit överallt och kan skriva lite! Nu lät det som jag har varit väldigt upptagen, men lite upptagen har jag faktiskt varit! Idag var jag ju i skolan så kom hem halv fem. Jag åt något litet och fick sedan skjuts till sången, när den var slut skulle mamma hämta mig. Jag sa till henne att jag skulle börja gå och hon skulle hämta mig på vägen, men det glömde hon ju så hon åkte till sången och sen kom hon på att jag sa att jag skulle börja gå så hon åkte och hämtade upp mig på vägen. När jag gick så var klockan lite efter 18 och det var redan mörkt ute, nu är det ju kolsvart! Tänk om vi inte hade haft lampor ute! Jag gillar inte vintern så mycket men jag tror det beror på när man ska åka till skolan och alla tåg blir inställda och bussarna blir försenade hela tiden! Ibland tar det mig 4 timmar till skolan om det är en dålig dag, några gånger har det tagit 5 timmar! Hoppas den här vintern blir bättre och varmare än våra andra vintrar som vi haft. Förra året och året innan det har ju varit svinkalla! Menmen vi får väl se. Fast det finns vissa saker som är roligare typ att det är mycket mysigare på vintern, man bakar massa goda saker som lussekatter, knäck, chokladtryffel, chokladkola och mer! Nyår är ju nästan det roligaste, med alla fyrverkerier!! Det är fortfarande höst men jag ska köpa en vinterjacka. Några förslag på jacka?
Nu gick jag helt ur ämnet med vad jag hade gjort idag. Sen kom jag hem och så pratade jag lite med allihopa. Jag åt och pratade typ 2 timmar till med alla och sen kom jag på att jag kanske borde skriva någonting! Så aa det här skrev jag!! :D


Jag kommer faktiskt ihåg vilket datum det här kortet togs! :)
20/8/11

Maya! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0