Fiiiilm!!!! :D

Idag har jag varit sjuk :( Eller inte så sjuk, förkyld med halsont och 37.6 grader så det är ju inte så farligt..Nu mår jag mycket bättre jag har ite tagit feber men jag tror jag inte har nåt, fast jag har fortfarande lite halsont men inte som imorse när jag inte kunde prata. Jag har druckit en massa te, varm choklad (låter godare om man säger så:P)och soppa som farmor gjorde :D. Farmor åker hem på torsdag :( Det här hade ingeting och göra med rubriken men nu ska jag titta på Valentines Day, jag har faktiskt inte sett den än men den verkar bra! Så jag har nyss duschat och liger nu i min nybäddade säng och ska titta på filmen SJÄLV! Haha aja det är ganska skönt utan att nån stör! :P


Bild på min fläta som Daniela (min syster) gjorde på mig för ett tag sen..
Godnatt till alla som ska sova!!

Maya


Kommentarer
Postat av: karin

Krya på dig :)

2011-11-01 @ 18:59:51
URL: http://raindance.blogg.se/
Postat av: julia

Fint, kolla gärna in min blogg o ställ en fråga på min frågestund! ;)

2011-11-01 @ 19:32:41
URL: http://juliyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0