Tjabatjenahallå! Vi säger så!

TjabaTjenaHallå!

Idag har jag varit i skolan, vi hade ett fysikprov som jag inte tror gick SÅ bra! Hoppas det gick okej ändå och att jag inte behöver göra omprov..
Igår hade vi ett spanskatest som jag inte trodde gick bra, men det gjorde det visst!? Haha?
Idag hade vi delat upp våran mentorlektion, så tjejerna hade egen lektion och killarna  hade egen. Vi hade lite att prata om så det var bara bra!
Mamma var ledig idag så när jag kom hem stod hon och laga mat. Det hade hänt en liten olycka hemma när mamma skulle fixa elementet. I Adams rum finns det ett element som låter ibland. Så mamma skulle skruva upp den och det fanns mycket varmt vatten i det så när hon höll på att skruva upp så blev det ett sånt tryck att proppen (eller vad den där skruvgrejen nu heter..) flög iväg och MASSA vatten kom ut och blötte hela rummet! :D Haha! Fast mamma fick då torka upp allt och jaa det var ju lite hemskt..
Jag tror inte jag har några läxor till imorgon så jag har inte något för mig, konstig..
Ajjjjja ska hitta på nåt :P
Tjatja!


Jag på landet, vid en klippstrand (kaka i munnen :P)
Seeeeeusooon! :P

Maya


Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

Vad vackert där ser ut att vara!

2011-11-13 @ 12:00:46
URL: http://blopparna.blogg.se/
Postat av: Maya

Jaa, det är väldigt fint om man har tur med vädret! ;)

2011-11-13 @ 20:37:42
URL: http://masherov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0