STOCKHOLM <---

TJA!
Sitter på bussen på väg till Rena Rama Stockholm! Jönköping var ganska kul. Jonathan bor i en byggnad med massa fler "sportmänniskor" :P Han har ett eget rum, rummet är inte särskilt stort men tillräckligt för ett år. De delar på ett ganska stort kök. Jag mådde lite illa när jag var i köket (massa smutsdisk) men jag och Danni städade efter oss, duktiga flickor! :D Jag var lite osmart, gick och la mig halv fem och gick upp tio.. Danni är lite dummare, hon la sig halv sex, Jonathan snarkade vid tre nåt! :) Nu försöker Danken sova på bussen och jag vill gärna det men har spanska till imorgon.. :( Jag kommer säkert inte göra det ändå! Lyssnar på muzic! Soooooooo Byeee! ;)
Seeeeees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0