Statistik

Haloj!
Jag känner att min statistik sjunker ganska mycket, men jag fortsätter ändå! Idag har jag vaknat, somnat om, ätit, ätit, ätit, handlat mat, ätit, varit på datorn, tittat på tv..Kan det bli bättre!? :D Haha! Lat jag är! Man ska faktiskt vila på helgen!! Imorgon är det söndag! bläh! Läxdag! Man är ju hemma då men det är ändå en äcklig känsla.. Måndag är fortfarande jobbigast! Början på skolveckan! Gå upp tidigt åka lång tid fram och tillbaks, vara där och trött och för man är trött är man ofta på dåligt humör.. Iallafall jag! Det finns några dagar jag är överglad men det är nåt med det, för när jag är det, är alla andra trötta och sura!? Fattar inte? Tror jag blir sur av att andra är glada och glad när andra är sura! Näe skojjjjja bara! :P Jag orkar faktiskt inte med skolan på måndag, tisdag, onsdag och resten av dagarna.. Det är inte kul! Mycketmycketmycket roligare att vara hemma!
Nu har jag suttit och klagat tillräckligt så bye! ;)




Solnedgång i västkusten (landet) i somras :)

Maya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0