Lite om mig..

Hej!
 lite saker om mig..

Har svårt för att säga snälla saker till människor

Hatar sånna som måste ha uppmärksamhet hela tiden

ÄLSKAR att vara hemma själv

Har ingen aning om vad jag vill jobba med när jag blir stor

Blir galen av stress!

ÄLSKAR BEBISAR! Ser fram emot att vakna på natten av en skrikande bebis 

Tycker det är jobbigt med människor som alltid ska tävla

Lyssnar alltid på musik när jag ska gå och lägga mig

Min iPod ÄGER!

Stannar gärna i längden snart

Gillar att bo där det är lugnt (som jag gör :P)

Inte många som riktigt känner mig helt

Blir stressad av att bada

Jag slösar all min tid på facebook

Varm Choklad på kvällen <3

Säger "Ajja" eller "Vem bryr sig" när jag ska avsluta ett samtal

Visar inte ofta vad jag egentligen tycker och tänker

Gillar att vara med kompisar efter skolan men kan inte för kommer hem så
sent och hinner inte med det då

Det här citatet är supersant:
"Borta Bra Men Hemma Bäst!"

Ajjjjjja! Det var väl lite om mig!
SeeeS!
Maya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0