Hola! Gracias! Adiós!

Hola mis Amigos!
Kommer inte på bra rubriker.. :P
Idag came jag home klockan fyra eller nått sånt.
Idag var jag i skolan, började ungefär vid åtta, slutade klockan tio i tre. Jag brukar ta bussen från Dalagatan till Östra station. Idag såg jag den åka från Dalagatan så jag började springa mot Odenplan för att gå på bussen där. Bussen var en bit före mig så jag började gå men sen tänkte jag, vem bryr sig jag kan väl springa har inte några fel med bena, då SKA man springa. ;) När jag kom upp till Odenplan så stannade bussen vid stationen, men den är längst bort på gatan och jag var bara i början, så jag fick springa och springa! När jag såg att den inte börja åka och jag började närma mig så tog jag alla mina krafter och SPRANG!! :D Det är första gången jag hinner när jag springer, (har gjort det två gånger innan, hihi :P) för när jag skulle gå på gick jag till mitten av bussen, där står det kontrollanter, (eller vad det nu kallas..) bussarnas dörrar skulle stängas men jag la foten mellan så de öppnades men hon som kontrollerar korten lät mig gå på för att bussen skulle åka och jag stod och grävde fram mitt busskort. :) Så det var min fina bussupplevelse idag! HihI! :D :P ;) :)
Juuuuste!! Arielle och Nadja om ni ser det här så såg jag er på andra sidan gatan när jag sprang! Hihihihihi :P :)
Imorgon har jag matteprov, hoppas det är lätt!
Ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjja! Det var allt från denna dag!
SeeeEEEEEeEEeeeeeeeeeeeeeEEEEEEeeEEEEEEeeEeeS!! :)


Just nu.. ;)

MaYa!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0