Guullllllig!! :)

Här kommer en liten gullig berättelse!! :D

A 4 year Old kid kept telling his teacher about his baby sis who was going to be born because he was very excited about it...
One day his mom made him feel the baby's movement by placing his palm on her stomach.....
The Kid didnt say anything..
From that day onwards he stopped telling his teacher about his baby sis.
One day when his teacher enquired about his baby sis..
The boy's eyes were filled with tears
He replied..
"My Mummy ate it"

Haha!
Idag har jag mest varit hemma förutom när jag åkte och handla med pappi, jag ska nog titta på Bad Teacher!! Ladda ner den idag och det är ännu en film jag inte hunnit se, tänkte hinna ikapp med alla filmer under lovet :P Nej men det är kul att ligga i sängen och mysa med en film! Hoppas den är bra! Imorgon har jag ingen aning om vad som ska göras men vi får se om jag kan vara lite spontan och hitta på nåt! Jag mår bättre nu men det är på morgonen jag mår sämre då får jagont i halsen och så men sen blir det bättre aja nu ska jag duscha!
SEEES! :D


Ännu en bild på en av Dannis hårfrisyrer som hon gjort på mig :D

Maya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0