GODMORGON!

Godmargonallalättsovare! :P

Det är inte morgon nu men inlägget är tidsinställt så nu när man läser inlägget är det morgon..hehe :P
Idag är det FREDAG! Vem gillar inte det? Slutet på skolveckan man slutar tjugo i ett och det känns så bra på kvällen! :D
Haha! Ajjjja! :P På fredagaer kan jag gå upp typ tjugo över 6 för då åker jag bil med pappa! Fast bara till östra sen tar jag fyran till Dalagatan som tar typ 10 minuter.. Fast fett skönt ändå!! :D :D :D
Nu går jag på en skola som heter Vasa Real men innan det gick jag på en skola i Östermalm, min lillebror går också där nu, han går i 2:an. Idag ska jag åka dit för att hämta honom! Yeah! :P Näe men det är väl okej.. Ska dit med Emma tror jag, hon ska kanske fixa sina glasögon där i närheten!
Aja nu sitter jag antagligen redan i bilen.. :D



Bild på ros som jag tog när pappa fyllde år! ;)

KOM IHÅG ATT IDAG SÅ ÄR DET 11:11:11/11 ALLTSÅ ELVA SEKUNDER
 EFTER ELVA MINUTER EFTER ELVA TIMMAR ÅR 11 (2011)!!!!!!
YEAH!
FETT COOOOOLT!! :D
Så vi scheeeeeeeeeeeees! :D:D:D:D:D

Maya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0