Farsdag

Hej!
Idag är det farsdag! Pappa mamma åkte in till stan för att hämta den andra bilen för pappa behöver den imorgon då började jag göra choklad/kanelkaka och schackrutor (kakor som ser ut som schakrutor). Igår klippte jag ut ett rött hjärta som jag dekorerade med lite glitter på kanterna så skrev jag "Glad farsdag från Maya", när kakan var klar ströade jag florsocker på den och lade hjärtat på den. Så när han kom hem hade jag städat lite hemma och ställt fram kakan och kakorna på fat.
Annars har jag läst ut en bok till skolan (hade 100 sidor kvar) och skrivit om den för jag ska redovisa den imorgon. Jag tror jag skrev lite för mycket  men det får bli så!
Jaja! Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees! :)


Tagen hemma i augusti/början av september..
<3

Maya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0