Breaking Dawn <3

Hejsanhoppsanlillebror!
Igår vaknade jag, åt frukost, städade (dammade på nedervåningen och i mitt fina rum :P). Pappa dammsög huset, så jag slapp dammsuga mitt rum, men aja! Jonathan skulle spela match (basket),men jag var inte säker på om jag ville följa med..Det var tänkt att jag kanske skulle sova hos Emma men inte säkert för hon hade varit sjuk hela veckan. Till slut följde jag med (han spelade i Solna). Fast jag fick skynda jättemycket för jag skulle ha med kläder och sånt om jag skulle sova hos Emsi. Vi  kom till Solna såg matchen. Efter åt vi med Jonkeponken. Jag hade pratat med Emma så jag skulle sova hos henne. Jag tog tunnelbanan, när jag kom till T-Centralen skulle jag byta mot Mörby Centrum, det är en jätterolig väg man måste gå för att komma dit (Rullband och allt!! :D). Jag tog bussen från Musikhögskolan. När jag kom till Emma var klockan halv 6, filmen började vid 18.00. Så vi småsprang lite till biosalongen "PARK". Vi kom fram typ tio i 6, köpte biljetter till BREAKING DAWN!!!! Den är så bra!! Alla Twilight filmer äger!! <3 Hur kan man inte gilla Jacob (Taylor Lautner), i Breaking Dawn var Edward Cullen (Robert Pattinson) sötare än i de andra filmerna (speciellt när han skrattar). Den sorgligaste scenen enligt mig var när Jacob gråter :( Ni som inte sett Breaking Dawn än får se den tänker inte avslöja för mycket, men jag och Emma grät då! :P Sen titta vi på varandra och kunde inte sluta skratta!! vilken gullebulle han är!!!
När vi kom till Emma pratade vi mest, och var inne på Facebook. Klockan halv tio/eller elva kommer inte ihåg? Gjorde vi nudlar, tände en massa ljus och satt och åt. När vi la oss i sängen pratade vi ett tag (mest om ett läger som heter Glämsta, jag har varit där men inte på sommarlägret, så hon berättade lite om det). Vi somnade nån gång, vaknade nån gång, åt frukost, sen åkte jag hem.
När jag kom hem var massa släktingar här, stora och små:P Min kusin Leia som är 6 år skypade med min kompis Emma medans jag lekte med min lilla kusin Viktor (1 år och några månader). Sen åkte de hem.
Jag ska göra läxor idag :'(.
Det var en del information!
Seeeee Youuuu Lateeeer Aligatoooor!!!!
SEEEEEEEEEEEEEEES!




Ahh! <3

Maya


Kommentarer
Postat av: louise :)

snygg blogg, har du lust att ta en titt och slänga in en kommentar i min nya blogg? :)

2011-11-23 @ 07:33:04
URL: http://louisedahlberg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0