Apotekets sminkguide

Tjenatjena!
Jag skulle lägga upp en bild på skorna men jag gör nog det snart! Idag har jag städat mitt rum fast jag har inte hunnit dammsuga men ska göra det om några minuter. Jonathan åkte tillbaks till Jönköping (skolan som han går i, Sanda, ligger i Jönköping) idag, Adam är nu hos mormor med vår kusin som är ett år äldre än honom men han kommer hem vid sju skulle jag tro. Nu är det bara jag, Danni och pappa hemma, mamma är på yoga så hälften är hemma. Jag har också bytt väska idag så jag grejade med det, väskan är ganska gammal men ändå (kan lägga upp bild på den med). Mina ridskor behövde impregneras så jag fixade det idag med. Ni kanske har sett reklamer på tv att apoteket har börjat sälja smink, idag hittade jag apotekets sminkguide som beskriver om hur man ska sminka sig så tänkte dela den med er!
APOTEKET
SMINKGUIDE

AA DET VAR ALLT FÖR NU SKA LÄGGA UPP BILD PÅ SAKEERNA SNART!!
SEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!! :D

Maya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0