We keep waiting for the world to change

Hej!
Såg idag på tv när de visar olika ställen som är såå smutsiga!! Flera meters sophögar på gatorna!
Fyy hur kommer allt gå längre fram i tiden!!
SMUTS-SMUTS!

Byter ämne!
En ny tjej som heter Gabriella har börjat i vår klass! Hon är jättetrevlig och söt! :D
Vi hade en vikarie i svenska idag, jag och Emma skrattade hela lektionen över en massa grejer som hände (orkar inte skriva..)!
Nu bestämmer jag kläder tills imorgon, jättebra att Danni har köpt nya kläder som jag kan låna imorgon!! :D
Jag har varit väldigt glad idag! Nu är jag superduperglaaaad!
Mer än så händer inte!
Seees! :*




Jag och Esmi just nu.. ;)

Ha det bra!
Maya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0